پیام تبریک رهبری به مناسبت حضور مردم در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران حماسه حضور پرشور شما در انتخابات, صفحه ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.یکبار دیگر آگاهانه و به هنگام, دفاع جانانه خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید.
یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی که انتخاب رئیس جمهور را حق و تکلیف شما دانسته است پای فشردید.یکبار دیگر بر سرپیچی خود از اراده مراکز استکباری و مداخله جواصرار ورزیدید و وسوسه شیطانی آنان را که می کوشیدند ملت را از حضور در کنار صندوق های رای دلسرد کنند, نقش برآب کردید.و
بالاخره یکبار دیگر به اثبات رساندید که ایران اسلامی می تواند با تکیه بر عزم ملت خود, راه استقلال و آزادی از چنبره سلطه بیگانگان را که درس بزرگ اسلام است تا نقطه مطلوب بپیماید.
اکنون رئیس جمهور که مدیر اجرایی کشور و مسئول پیشرفت مادی و معنوی ملت است, با رای و تشخیص شما انتخاب شده و نمونه ی آشکار مردمسالاری دینی در برابر چشم ملتهائی که تشنه نظام اسلامی و مردمی اند, آشکار گشته است.
اینجانب جبهه خشوع در برابر خداوند متعال بر خاک سائیده, این توفیق بزرگ ملی را شکرگزاری می کنم, وسپاس و تحسین خود را به پیشگاه ملت عظیم الشان ایران تقدیم می نمایم.
به رئیس جمهور محترم, توفیق دوباره خدمتگزاری بر مردم و کشور عزیز را تبریک می گویم و ایشان را به وظیفه شکرالهی و قدردانی از ملت و اهتمام به وظایفی که قانون اساسی برعهده ایشان نهاده است و تلاش بی وقفه در راه رفع مشکلات کشور متذکر می گردم.
از دیگر نامزدهای محترم ریاست جمهوری که با حضور در صحنه و طرح مباحث اساسی, ذهن های جوینده به ویژه جوانان را به راه اندیشیدن و تصمیم گرفتن کشاندند و زمینه حضور حماسی مردم را فراهم ساختند, تشکر می کنم.
لازم می دانم از مراجع معظم تقلید و علمای اعلام و شخصیت های سیاسی و فرهنگی و برجستگان حوزه و دانشگاه که درتشویق مردم به شرکت در انتخابات, نقش بزرگی ایفا کردند و نیز از صدا و سیما که با ابتکار و برنامه ریزی هوشمندانه خود انگیزه و شور وشوق را در مردم زمینه سازی کردند, صمیمانه تشکر کنم.
همچنین قدردانی و تشکر خود را از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و مجریان و ناظران که در راه این وظیفه بزرگ کوششی خستگی ناپذیر نشان دادند,و نیز از نیروی انتظامی و دیگر کسانی که به نحوی به این امر کمک کردند, ابراز میدارم و همکاری و همدلی آنان را در انجام دادن وظایفی که قانون برعهده آنان نهاده است, انتظار می برم.
از طرفداران انتخاباتی همه نامزدهای محترم و نیز از دست اندرکاران امور سیاسی در همه جای کشور می خواهم که قدر این نعمت الهی را بدانند و با متانت و رفتار خردمندانه, از بروز هر آنچه خدا و خلق را ناخشنود می سازد, جلوگیری کنند.در تجربه افتخارآمیز انتخابات مردمی, همه ملت برنده اند.
با طرح مسئله برنده و بازنده خواسته بدخواهان را که جز به شکستن وحدت ملی نمی اندیشند برآورده نکنید و فضای زندگی مردم را با غوغاهای تحمیلی آلوده نسازید.
در پایان با اعتماد به فضل و رحمت الهی و امید به توجهات حضرت بقیه الله روحی فداه توفیق مسئولان را در عمل به آنچه موجب رضای او و صلاح ملت است, و توانایی و عزم آنان را در تامین عدالت اجتماعی و نزدیک شدن به رفتار علوی, از خداوند عزوجل مسئلت می نمایم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید علی خامنه ای
19/03/80

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.